پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204976
يکي از خصوصيات اصلي سپاه انعطاف پذيري است
تاریخ انتشار : 1395/02/26 16:54:04
نمایش : 1485
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت: يکي از خصوصيات اصلي سپاه انعطاف پذيري است که بتواند متناسب با نياز و تهديدات که متصور بود خود را آماده کند تا بتواند از انقلاب پاسداري کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني در مراسم توديع و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان افزود :سپاه پديده اي است پويا  و زنده از جنس  انقلاب  .زيرا انقلاب  هم زنده است وهم پويا  و به خاطر پويايي و زنده بودن  اين انقلاب  نياز به پديده اي دارد تا بتواند همراه با اين پديده که باعث  شد جهان اسلام  و جهان متحول شود به عنوان  مرکز کانوني جهان لقب بگيرد.

وي همچنين اظهار داشت:يکي از خصوصيات  اصلي سپاه انعطاف پذيري  سپاه است که بتواند متناسب با نياز  وتهديدات  که متصور بود خود را آماده کند تا بتواند از انقلاب پاسداري کند.

وي به نقش هاي سپاه اشاره داشت و افزود: شما نقش سپاه را در يمن.بحرين.سوريه .عراق...... به عنوان نقش مستشاري مي بينيد. سپاه به انقلاب تعلق دارد. سپاه مرز نمي شناسد. مرز خاکي مطرح  نيست.مرز فکري ما فراتر از مرز خاکي است .سپاه قابل اندازه گيري نيست.ارزش سپاه به توپ وصلاح نيست.سپاه بعد ندارد و يک اقيانوس بي کران است  که از فرش تا خدا ادامه دارد.

وي، در پايان، تأکيد کرد: علت ماندگاري سپاه، عزتمند بودند و عزت آفريني است که اين نهاد انقلابي در هر عرصه اي که وارد ميدان شده مايه فخر و مباهات کشور بوده و عزت آفريده است.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html